REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Art. 1 [Informacje podstawowe]

1. Niniejszy regulamin, to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: https://akademiazdrowegojedzenia.pl/ oraz https://kursy.akademiazdrowegojedzenia.pl/ (zwanej dalej „Stroną”).

2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Krzysztof Komisarek, przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Kinezis Krzysztof Komisarek, 98-220 Zduńska Wola, ul. Kościelna 1. NIP: 829 161 76 88, REGON: 100897501, (zwany dalej „Usługodawcą”).

3. Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail: biuroazj@gmail.com

4. Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 15.01.2024r.

5. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

Art. 2 [Rodzaje i zakres świadczonych usług]

1. Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej na stronach akademiazdrowegojedzenia.pl oraz kursy.akademiazdrowegojedzenia.pl przez Usługodawcę działalności: sprzedaży produktów edukacyjnych o tematyce żywieniowej.

2. Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne i bezpłatne:

1) w ramach sklepu internetowego: sprzedaż treści cyfrowych w postaci autorskich publikacji Usługodawcy;

2.) sprzedaż czasowego i odnawialnego dostępu do treści cyfrowych Usługodawcy;

3) założenie konta użytkownika;

4) możliwość zapisu na newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
publikacji komentarzy.

3. Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.

Art. 3 [Warunki techniczne do korzystania z usług]

1. W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:

1) urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,

2) przeglądarkę internetową,

3) pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie,

4) adres poczty e-mail, w celu dokonania zakupów na Stronie lub zapisania się na newsletter.

2. Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.

Art. 4 [Sklep internetowy]

1. [Składanie zamówień]:

1. Składanie zamówień możliwe jest wyłącznie po założeniu konta użytkownika.

2. Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.

3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu przez Ciebie obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i płacę”, dokonaniu zapłaty ceny oraz e-mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia wysłanym przez Usługodawcę.

4. Usługodawca zrealizuje zamówienie po dokonaniu przez Ciebie zapłaty i potwierdzeniu Twojego zamówienia. Termin na zapłatę wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.

5. Zamówienia na poszczególne publikacje Usługodawcy są realizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie bankowym Usługodawcy.

6. Usługodawca realizuje zamówienie poprzez udostępnienie zakupionej publikacji na koncie użytkownika.

2. [Dokonywanie płatności]

1. Usługodawca umożliwia zapłatę:

– za pośrednictwem operatora płatności internetowych
– kartą płatniczą.

2. Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności.

3. [Dostawa/Odbiór towaru]

1. Zakupione treści są udostępniane każdemu użytkownikowi na jego indywidualnym koncie użytkownika.

2. W przypadku problemów z otrzymaną publikacją (np. nie otwiera się) należy skontaktować się z Usługodawcą.

4. [Pozostałe informacje]

1. W razie wątpliwości uznaje się, że ceny podane na Stronie są cenami brutto.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności:

(a) podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające dostarczenie zamówionej publikacji
(b) nie opłaciłeś zamówienia w terminie.

Art. 5 [Prawa konsumenta]

1. Postanowienia art. 5 – 7 poniżej, mają zastosowanie względem konsumentów oraz podmiotów korzystających z uprawnień konsumentów na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.

2. Usługodawca względem osób i podmiotów innych niż w ust. 1 powyżej, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

3. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

4. Podstawą prawną uprawnień konsumenckich jest ustawa o prawach konsumenta.

Art. 6 [Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy]

1. Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub usług jako konsument, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Uwaga! prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Ci przysługiwać w przypadku zakupu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym lub usług, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie. Możesz skorzystać ze znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zakupionym towarze lub usłudze z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.

3. Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo.

Art. 7 [Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową]

1. Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową:

a. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.

b. Usługodawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.

c. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

I. doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,

II. Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową,

III. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową,

IV. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa do doprowadzenia do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową,

V. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

d. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny.

Art. 8 [Postępowanie reklamacyjne]

1. Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę.

2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej pośrednictwem usług możecie kierować na adres: biuroazj@gmail.com

3. W przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązany jesteś podać:

a. dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania,

b. dane dotyczące umowy lub towaru (treści cyfrowej i usługi cyfrowej), tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję,

c. powód reklamacji,

d. Twoje żądania.

4. W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż wadliwy towar/usługa zobowiązany jesteś podać:

a) dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail,

b) opis powodów reklamacji,

c) Twoje żądania, propozycje i wnioski.

5. Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

Art. 9 [Konto użytkownika]

1. Użytkownik może założyć na Stronie swoje konto. Jest to usługa darmowa.

2. Posiadanie aktywnego konta jest warunkiem dokonywania zakupów na Stronie.

3. Konto zakłada się poprzez dedykowany formularz.

4. Dostęp do konta następuje po podaniu przez użytkownika ustalonych przez niego: loginu oraz hasła. Hasło powinno być trzymane przez użytkownika w poufności.

5. Konto może zostać w każdym czasie usunięte przez samego użytkownika.

Art. 10 [Własność intelektualna]

1. Usługodawca w ramach zawarcia Umowy o udostępnienie Treści cyfrowych na koncie użytkownika, udziela Użytkownikowi nieodpłatnej i niewyłącznej licencji do korzystania z Treści cyfrowych oraz materiałów udostępnionych na Koncie Użytkownika przez okres trwania Umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta, (dalej zwanej: „Licencją”). Usługodawca udziela Użytkownikowi Licencji do korzystania z Przedmiotu Licencji tylko i wyłącznie na własne, prywatne potrzeby Użytkownika.

2. Użytkownikowi zabrania się m.in.: powielania, kopiowania, rozpowszechniania w części lub w całości, wprowadzania do obrotu, upubliczniania, wykorzystywania do celów marketingowych i promocyjnych Przedmiotu Licencji oraz wszelkich innych czynności wykraczających poza warunki Umowy.

3. Zamawiający akceptując Regulamin zobowiązuje się do przestrzegania powyższego zapisu i powstrzymania się od wymienionych w nim czynności.

4. Usługodawca oświadcza, że posiada prawo do wszystkich Przedmiotów Licencji.

5. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do udzielania sublicencji w zakresie Licencji udzielonych zgodnie z niniejszym punktem Regulaminu.

Art. 11 [Newsletter]

1. Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o promocjach i specjalnych ofertach Usługodawcy. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. Zrezygnować z newslettera możesz w każdej chwili korzystając z opcji wypisania się zamieszczonej w wiadomości newsletterowej lub kontaktując się z Usługodawcą.

Art. 12 [Komentarze]

1. Na Stronie możesz publikować komentarze.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy bez podawania przyczyny.

Art. 13 [Rozwiązywanie sporów]

1. Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.

2. W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.

Art. 14 [Ochrona danych osobowych]

1. Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://kursy.akademiazdrowegojedzenia.pl/polityka-prywatnosci

Art. 15 [Wzór formularza odstąpienia od umowy]

wzór oświadczenia:
[WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY]
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • Adresat: …* tu wskazujecie swoje dane.
  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data
Shopping Cart
Scroll to Top